Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 19:41 - Нещо ви е сбъркан морала, дами и господа
Автор: prostitutkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2759 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2009 23:02


И какво, по дяволите е морал? Моралът най-общо е система от принципи на поведение и отношение към света, отнасящи се до понятията добро и зло (правилно и неправилно) и е тясно свързана с човешката етика.  Моралът, както и закона, мгат да бъдат приложени само към определено общество.  Аз, дами и господа, не принадлежа към вашето общество и вашия морал не го разбирам. И вие не разбирате моя, ама не ви упреквам, а вие ме упреквате.

Лелята с червения пеньоар ме нарича уличница, а дори не знае, че клуба в който работя е по-луксозен и от най-смелите и мечти. Кака в магазина за месо ми вика курва, спокойно дишай скъпа, мъжа ти не идва при мен, и при колежките рядко ходи, почти ти е верен. Онази русичката, с кичурите де разправя, че спя за пари. Ами това е валутата която най-много разменям, водката в дискотекате не мога да я передложа в магазина за козметика, сестро.

Аз правя секс за 200 лева на час, ти малката го правиш за една кръчма. А онази, готината ей там го прави за една почивка в Китен, ама го прави цяла година. Другата до нея, виждаш ли я, прави го 12-13 пъти в годината, не се зори много щото знае, че му е малка заплатата и половината ще я изпие преди да се прибере. А децата гладни, гладни...

Вика ми вчера един от редовните:

- Няма ли при тебе някаква промоция, нещо 2 в 1, нещо безплатно?

- Аре, днеска нема да засичам времето докато се обличаш и събличаш и докато се къпя, и аз съм християнка, милосърдие му викам на това.

Той се смее. Смей се бате, смей се, ама на мен ми се реве. Като знам, че за 10 минути си свършил, а после още 50 ще слушам за жена ти... Реве ми се, бате. За това не обичам редовните, все искат да си говорим. С новите е лесно, пита за името, после си бачкам, после си тръгва. И да му е останало време пак си тръгва, не пита, не разказва. Не иска да знам нищо за него, няма ми доверие, пази се един вид. А редовните си казват всичко, ама всичко. Е, нали за това съм проститутка, за да не ги ангажирам, те ме ангажират мен. Ама и секс и прихолог и психиатър понякога, а като кажат и масаж... за 200 лева всичко. А жена му през това време с приятелки на кафе или маникюра си прави и после същата тази жена ми вика, че нямам морал. Не бе, пиле, нямам от твоя морал, от моя си имам.

Та като стана въпрос за морала, какво викате е вашия морал? Оня дето цял живот си пеете една песен, а в главата ви друга. Оня ли дето се криете като девици зад лицемерен паравам, ама измислен от вашия морал. Оня ли, дето ви казва, че да спиш с мъже е лошо? Ама ви се иска пповече от колкото на мен. Оня дето ви кара да казвате: „ама аз не знаех, че е женен” или оня дето ви кара да се червите като ви намигне шефа. Кукло, колкото и да се червиш всички знаем, че искаш да ти го сложи и боята на лицето не променя мръсните ти мисли и твоя господ няма да ти прости, че желаеш мъжа на ближната. Ближната, как готино звучи, не се подмокряй, тя не е обратна. Ама ако беше... заедно с ближния и ближната...

Пак се отплеснах от вашия морал, а искам да го разбера най-накрая. Какво общо има секса с любовта? Аха, сетих се, имаш нужда да си сигурна, някой да се грижи за теб, да ти плаща сметката, да те вози до работа, да ти прави компания, да те води на почивка. Страх те е да останеш сама, нали? Май започвам да разбирам, вашия морал е измислил любовта, за да кажеш с други думи, че и твоя секс не е безплатен. Ама много скъпо бе мила, как си намираш клиенти. Аз ако взимам толкова по един, двама на седмица най-много да се вържат. А и аз дали с повече ще се оправя, то толкова време отнема цялата тази щуротия. Не, не, това не е за мен. Аз с по-малка надценка повече от оборот печеля, а и клиентите доволни, нали ти казах, че не ги ангажирам, а те мен. Те и за това си идват редовно, играта им е ясна. 200 лева и гарнция, че е свършил, после „чао”, „чао” и айде следващия, а той при жена си да и разказва за работния си ден.

Ей, тоя вашия морал нещо сбъркан бе. Аз моя по си го харесвам. Моя морал е лесен: презерватив задължително, душ задължително, целувки по устата никакви и за колкото си е платил толкова.

И да се разберем, телефон давам само на лични.

П.П. Пешо, нали каза, че жена ти не си пада по блогове, да не стане някой сакатлък. Айде утре ще си говорим, когато си на семинар ли беше, какво беше там. Ама от 18:00, нали?

 Преместено на lusiantonova.blogspot.com с любезното съдействие и сътрудничество на LusiAntonova



Тагове:   дами,   морала,


Гласувай:
0



1. teenconfessor - hah
13.02.2009 21:03
dosta dobre napisano , imaiki v predvid 4e si prostitutka :) zatova ne biva da se lepqt etiketi... bravo :) ne znam... i az vqrvam v lubovta, no priznavam si - haresa mi :) pozdravi ;)
цитирай
2. waterlily - Не знам за морала, но пишеш много ...
14.02.2009 17:54
Не знам за морала, но пишеш много добре ;))
цитирай
3. анонимен - uhaa
14.02.2009 21:15
ne se pritesniavaj mila...vajnoto e da si profesionaist v rabotata si, a ti javno si...to dokato pi6e6...a te 4etat... im...stava....
a za morala...niama razlika mejdu tvoja i tezi , za koito pi6e6...ama ti si 4estnata...hajde ostani si sas zdrave...i pi6i ....pak:)
цитирай
4. liz - :)))
14.02.2009 22:24
Не знам дали написаното от тебе е художествена измислица или не, но е болезнено откровено и прадиво - точно както ми харесва, само така! Естествено - професия, човек трябва да се занимава с това, в което го бива. А моралът за мен е просто думичка, измислена от някой, който иска да си намери оправдание. Винаги ми е било интересно как по-голямата част от дамите се правят едва ли не на безполови същества. Убедена съм, че ако бяхме общество, способно да си общува чрез телепатия точно техните мисли и фантазии щяха да накарат философията на Маркиз дьо Сад да изглежда като детска приказка за приспиване.
На тебе поздрави и се надявам скоро да прочета още нещо от тебе.
цитирай
5. wildrose - Харесах!
15.02.2009 09:42
Харесах!
цитирай
6. анонимен - Има разлика
16.02.2009 04:15
Между проститутка и курва ! Проститутката е жена ,която си знае цената ,докато всички робуващи на чувства и суета жени са тъпи курви. В блога към тях спадат поетесите и художничките !
Поздрав за поста !
цитирай
7. allie - evalata
16.02.2009 09:58
и аз не знам дали е фикция или реалност за конкретния случай, но като цяло съм абсолютно съгласна. 'моралистките' са по-курви от която и да било проститутка ... прав е #7.
цитирай
8. prostitutkata - Нямам думи :))
16.02.2009 12:21
Много ми харесаха коментарите ви, не само защото ме посрещате така топло, а и защото ми зучат много ИСТИНСКИ!
Още един път, благодаря за топлото посрещане!
цитирай
9. gothic - Няма значение каква си, пишеш ст...
18.02.2009 03:33
Няма значение каква си, пишеш страхотно. Ще те помоля обаче нещо - светни ме какво е това морал, щото отвсякъде ме блъскат с тази дума - медии, властимащи и всякакви други помяри, обаче ми се струва, че хал хабер си нямат какво значи. Пък и за последниге двайсетина лета май смисъла й се загуби безвъзвратно. Та ако не те притеснявам много - помогни ми :))))
цитирай
10. prostitutkata - Според wikipedia "Моралът ...
18.02.2009 09:16
Според wikipedia "Моралът най-общо е система от принципи на поведение и отношение към света, отнасяща се до понятията добро и зло (или правилно и неправилно) и е тясно свързана с човешката етика. Моралът, както и законът, могат да бъдат приложени само към определено общество.", а според Паскал: "За нравствените качества на човек трябва да се съди не по неговите отделни усилия, а по ежедневния му живот.“, но това едва ли отговаря на въпроса ти.
Лично според мен за морал можем да говорим само, ако има общество. И каквото обществото такъв и морала :)))
цитирай
11. анонимен - Така ти е по-удобно
18.02.2009 21:14
Според теб всеки се чука с всеки и то...с користна цел.Да ама не.Както крадецът си мисли,че всички крадат,а лъжецът-че всички лъжат.Е,утешавай се както можеш,приеми,че няма връзки по любов,че няма жени доброволно избрали да бъдат само с един партньор,че жената не може да оцелее без мъжки подаяния.Само че си на тридесет и една.А след десет години като те изхвърлят от клуба какво ще правиш? Не те упреквам,но съм виждала "пенсионирана проститутка" с провиснали кожи,вече нескривани от тоновете грим да вдига мършавия си крак на шосето.Свести се,момиче,погрижи се за себе си,докато не е станало късно,щом ти харесва,чукай се,само че научи и някой друг занаят,дето да те храни на старини.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prostitutkata
Категория: Тя и той
Прочетен: 28377
Постинги: 4
Коментари: 28
Гласове: 90
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031