Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 12:26 - 5 звезден уйкенд с телефон в тоалетната... Мерси съм аз за такваз любов...
Автор: prostitutkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 976 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2009 23:01


Преди по малко от седмица един клиент ме покани на екскурзия, играта беше да не ми плаща редовната тарифа, но да ми плати 5 звезден хотел и всичко остабнало. All inclusive мисля, че му викат. Добре де, ама аз по друг начин ги разбирам нещата, нещо тези 5 звезди не ги разбирам. Исках да видя какво означава категория 5 звезди и попаднах на това: Телефон в тоалетната и ми стана мъчно за хората които посещават хотлите 5 звезди. Прочетох внимателно всичко което 9ini (блог за бабини деветини) е написал за телефона в тоалетната и съпоставих нещата с моя мироглед. Попитах и клиента си какво предлага този хотел и той потвърди най-големите ми притеснения: ИМА ТЕЛЕФОН В ТОАЛЕТНАТА!!! Е, стига бе, това даже и моето разкрепостено съзнание не го намира за необходимо.
Представям си: Бизнесмен облечен иначе в скъп костюм, седи на тоалетната чиния със смъкнати гащи (бизнесмен със смъкнати гащи даже и на мен не ми звучи доходно, а по-скоро пагубно) и телефона му звъни. Вдига той, насреща още по-голям мен, т.е. бизнес (ама мен) и дано и другия, по-мен дето е да не е в тоалетната. И си говорят, правят пари, обсъждат бизнес и единя (или и двамата) издават естествени задни звуци (т.е. пърдят и изпускат фекалии). Е не, тоява е много извратено, даже за мене. Аз мога да ви разказвам за свирките които правя, за аналния секс (аз даже не го правя, ама е доходно), за тройки, за каквото се сетите, ама не искам да сте свидетели на моята пръдня или на фекалиите ми. Аз дори не правя бизнес, не съм важна. Ама онова което правя в тоалетната си е мое, лично и не искам да го споделям с никой от вас. Да ти е..а тия 5 звезди. На клиента му казах, че уйкенда ми е зает, а ако иска да ме заведе някъде без да ми плаща има страхотни хижи в планината, много хубави български села, много красиви места които миришат на бор, ама, моля, да няма телефон в тоалетната. Мерси съм аз за такваз любов :)))
П.С. Само да спомена, че аз мога да си платя сама много по-скъп хотел, ама какво да правя там??? Ей, моите въпроси край нямат,м а отговорите още по ?))

Преместено на lusiantonova.blogspot.com с любезното съдействие и сътрудничество на LusiAntonova


Тагове:   Мерси,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prostitutkata
Категория: Тя и той
Прочетен: 28379
Постинги: 4
Коментари: 28
Гласове: 90
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031